Vi har fått bedre kontroll på lager og lagerverdier

Thomas Frodahl

Nøkkelinformasjon

Løsning:

Antall år:

2 år

Dette gjør vi

– Før vi flyttet lageret vårt til G-Tex hadde vi begrenset kontroll på dette området, og vi hadde heller ikke noe godt system for å se eller håndtere lager, sendinger og rapporteringer. I løpet av tiden vi har vært hos G-Tex har vi fått mye bedre kontroll på absolutt alt av plukk, pakking og sendinger, og ikke minst har vi fått bedre kontroll på lager og lagerverdier, forteller daglig leder i Høyer Design, Thomas Frodahl.

– Antall feilplukk er blitt minimert, og all håndtering hos G-Tex går kjapt. Vi opplever aldri at ting stopper opp eller tar lang tid, selv ikke i høysesongen. Gjengen som jobber hos G-Tex er både hyggelige, engasjerte og nøyaktige i det de driver med, og de ansatte gir deg hele veien følelsen av at du er prioritert og viktig for dem, understreker Høyer Design-sjefen.

– Vi har fått utrolig god oppfølging hele veien, og uansett hva våre henvendelser gjelder får vi svar på kort tid. I tillegg er de framtidsrettet og ser hele tiden etter nye løsninger for å effektivisere og bedre alle prosesser. Blant annet har vi fått innføring i ”Ongoing Warehouse lagersystem” og fått integrert dette med våre systemer. Dette gikk både raskt og smertefritt på grunn av god oppfølging hele veien, forklarer daglig leder i Høyer Design, Thomas Frodahl.

«Vi har fått utrolig god oppfølging hele veien.»

Skreddersy en løsning for deg?

Vil du vite mer om våre
lager og transport-
løsninger?

25. – 29. nov. og 2. – 6. des. 2020

Lager-salg

Lagersalg

Velkommen til nytt lagersalg hos G-Tex, med 30-75% avslag på kjente merkevarer!